Elektroniczna księga gości
Bądź na bieżąco
Elektroniczna Księga Gości (EKG) to bardzo wygodne i bezpieczne narzędzie ułatwiające pracę sekretariatu i służb ochrony, wypierające klasyczna narzędzie jakim jest księga wejść i wyjść. Jej głównym zadaniem jest szybkie rejestrowanie osób wchodzących na teren firmy oraz wydawanie im przepustek. Rejestracja osób pojawiających się po raz pierwszy jest szybka, łatwa i bezproblemowa – skaner OCR odczytuje niezbędne dane osobowe wprost z dokumentu tożsamości. Nie trzeba nic wpisywać, unika się w ten sposób pomyłek i niezręczności przy zapisywaniu nazwisk. Osoby, które odwiedziły firmę są błyskawicznie wyszukiwane w bazie danych.
Korzyści płynące z EKG
Skrócenie czasu obsługi gości w sekretariacie firmy
Zwiększenie poziomu
bezpieczeństwa fizycznego
Zmniejszenie kosztów
funkcjonowania organizacji
Zastąpienie tradycyjnej,
papierowej księgi wejść-wyjść
Dodatkowe zalety EKG
Oprogramowanie przez nas stworzone umożliwia obsługę pracowników firmy rejestrując czas ich wejścia i wyjścia z miejsca pracy. Rozbudowane statystyki mogą w czasie rzeczywistym pokazywać ilość osób przebywających na zdefiniowanym terenie, w podziale na gości i pracowników.