O firmie

Kim jesteśmy?

Dostarczamy rozwiązania wygodne i bezpieczne,
by każdy czuł się dobrze i z dnia na dzień był bardziej zadowolony.

Firma RegiTech powstała w 2005 roku we Wrocławiu, na bazie wieloletnich doświadczeń jej założycieli i pracowników. W wyniku współpracy elektroników i informatyków, uwzględniając wcześniejsze kontakty z systemami rejestracji czasu pracy, stworzono System Rejestracji SR-RegiTech. Składa się on z urządzeń przeznaczonych do rejestracji zdarzeń oraz oprogramowania do rozliczania zdarzeń i konfiguracji urządzeń rejestrujących.

System Rejestracji RegiTech to skalowalny system, informatyczno – elektroniczny, zbierający i analizujący informacje na podstawie odczytów rejestracji w czasie.

Oprogramowanie składa się z 9 elastycznych modułów, które można modyfikować tak, aby klienci byli usatysfakcjonowani. Moduły to: Rejestracja Czasu Pracy(RCP), Kontrola Dostępu(KD), Elektroniczna Księga Gości(EKG), WebAbsencje, Kontrola Strażników(KS), Automatyczny Informator Pracowniczy(AIP), Kontrola Wydajności Pracy(KWP), Elektroniczna Ewidencja Kluczy(EEK) oraz Sprzedaż.

Głównymi celami funkcjonowania systemu RegiTech jest znaczne zwiększenie poziomu bezpieczeństwa oraz ograniczenie kosztów funkcjonowania organizacji przy jednoczesnym zadowoleniu klientów.

Nasze fundamentalne zasady

Realizacja zadań

Zaufali nam

Wybrani klienci, dla których świadczyliśmy usługi.