Rejestracja czasu pracy

Bądź na bieżąco

Rejestracja Czasu Pracy (RCP) to jeden z modułów systemu RegiTech, który jest przeznaczony do zbierania i przetwarzania informacji o rzeczywistym czasie pracy. Rzetelne informacje na ten temat są absolutnie niezbędne do poprawnego i szybkiego naliczania wynagrodzeń. Moduł ten może pracować autonomicznie lub we współpracy z innymi rozwiązaniami kadrowo-płacowymi innych producentów.

0+
Przeprowadzonych wdrożeń
0+
Rozliczonych pracowników
0
Stale używanych licencji

Korzyści płynące z RCP

ikona pieniędzy

Niskie koszty wdrożenia i użytkowania infrastruktury do rejestracji czasu pracy

ikona checklisty

Redukcja kosztów obsługi
kadrowo-płacowej

ikona dokumentu

Łatwe planowanie i ewidencja czasu pracy

ikona automatyzacji

Automatyzacja dostępu do niezbędnych informacji pracowniczych

Dodatkowe zalety RCP

Oferowana funkcjonalność w połączeniu z nowoczesną technologią informatyczną i urządzeniami wykonawczymi daje rozwiązanie,
które będzie spełniać swoje zadanie przez wiele lat.