Rejestracja czasu pracy
Bądź na bieżąco
Rejestracja Czasu Pracy (RCP) to jeden z modułów systemu RegiTech, który jest przeznaczony do zbierania i przetwarzania informacji o rzeczywistym czasie pracy. Rzetelne informacje na ten temat są absolutnie niezbędne do poprawnego i szybkiego naliczania wynagrodzeń. Moduł ten może pracować autonomicznie lub we współpracy z innymi rozwiązaniami kadrowo-płacowymi innych producentów.
Korzyści płynące z RCP
Niskie koszty wdrożenia i użytkowania infrastruktury do rejestracji czasu pracy
Redukcja kosztów obsługi
kadrowo-płacowej
Łatwe planowanie i ewidencja czasu pracy
Automatyzacja dostępu do niezbędnych informacji pracowniczych
Dodatkowe zalety RCP
Oferowana funkcjonalność w połączeniu z nowoczesną technologią informatyczną i urządzeniami wykonawczymi daje rozwiązanie,
które będzie spełniać swoje zadanie przez wiele lat.